close

。竟然係K唱「不要驚動愛情」*
超生培慾之後呼吸需要x上帝早已預備之後妮歌.....把聲未開不過冇喊
迷你x無人之境.....我都唔曉@@"
你好嗎的確係第二隻明日再會.....隻曲好掀動自己.....
I Believe I can fly....都咬到字,娛樂圈殺人事件先嘔血....
。I wany nobody nobody but you XD
。放到爆唱 : You're So Beautiful XDDDD
。爛歌系列 : Do you wanna dance x 人人彈起 x 好事多為 x 高手過招 x 我我我我我有胸部 x
                       技術性擊倒 x 活著viva x 啦啦世界 x 晚晚乖 x 唔該行開

給自己的信揀左冇咁Touch個版@@"
一直看見天使Yes & No -> 你都估到邊個唱啦呵XD
。我是428號宇宙傘兵,派進這地殼看住這星@@"
活著D歌詞可唔可以唔好咁複雜呀XDDDD
愛得起、Hit Me、單身旅行 -> 我的故事我的歌XD
月亮說唱左不過冇揀下一首@@"
。正氣Medley:如果有一天 x 有一種快樂 x 陽光雨 x 我的驕傲 x 陪我長大 x 我地大家 x 始終有你
                            x 人人英雄 x 路一直都在 x 就算世界無童話

。我都話京都之雪唱到大家都嚇暈XD
。「點解唔唱Poker Face 丫你」因為我只識唱Bad Romance 囉*
吃了我吧,好熱的甜蜜蜜 x 好變聲的慕容雪
如果我是Eason Chan + EEG 後的黑色狂迷 x 發現號*
。你又知係王嘉儀唱「你身上有她的香水味」XDDDDD
大場面 X Party Girl -> 勁隔離台XD
士多啤梨啤梨蘋果橙*
。忽然出現既一隻如無意外@@"
。你都已經二缺一左啦XDDDD

之後就到Neway 一堆悶到爆彩的K歌*
刻不容緩、男人KTV、愛得太遲、戀愛大過天、愛你變成恨你、相愛很難、女人之苦(你要獨苦定合苦(閤府)呀XDDDDD)、沙龍、自由像祢、斷絕來往、講不出聲、無心害你、美中不足、你當我甚麼、思覺失調、勞斯萊斯、1984、十分愛、離家出走、大哥、有人、耿耿於懷、夜遊杜拜、東京百貨、我們的合唱歌、心急人上、兩種人....

好在童話、彌敦道同他的故事都冇出現XDDDDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evianz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()