close

竟然俾Vivian 影左XDDDD

其實我前日企圖出事之後,星期五我係反常地平靜......
同佢地講野係不足二十句,而且仲要唔超過二百個字.....
不過一到五點三之後,完全開晒聲同Jessica打牙骹.....

Ellen話自已既膽固醇超晒標,我又何嘗唔係丫,唔駛咁激動.....XDDDDD

之後去左又一城食,Ichikawa/Lanna Thai/Pizza Express三揀一
最後揀左Lanna Thai....其實都偏貴,二百蚊先食到3 dishes.....
個紫菜粉絲肉碎湯凍左D,蛋花紅咖喱味道夠香,D蝦都彈牙爽脆,
甜品個班蘭葉千層糕個點椰汁帶起個味道.....

之後七點半返到教會,敬拜時有首歌令自己滴左少少眼淚出黎......
http://www.youtube.com/watch?v=wZNc92-SCMA

一聽到You Never Let me Go......我明白,學Emily所講,係神唔容許我就咁走左去.....
我同佢Pray既時候,我求既先改變自己,改變左自己,才能適應到呢個工作環境.....

同米芝蓮小組既人講到一點關於自己既理想.....小花真係好想變成大樹......
花園論.....係既,更難過既日子,總會過.....

十點半之後同場加映「筲箕灣東大街美食團」XDDDD A貨的安利....
去左金東大食鵪鶉蛋燒賣XDDDD十幾碟野先係我食Lanna Thai既$......

講下講下
大家由Easy Dance講到叔公大老爺再講到正識第一......邊個係傅穎呀XDDDDD

之後@Lawernce車上先高潮....
家政堂各有各癲,仲有朝聖浪漫旅程,問那星點解會照耀....
之後仲有劏雞蟋蟀老鼠鬚小強......四粒青豆十六隻蝦笑餐死.....

最後多謝組爸組媽車我返屋企......多謝晒你地。

我知道,神俾我結識你地,係一種福份,
有屋企人、有你地、有兄弟姊妹團,仲有 神,
工作既四十二小時其實真係唔算係咩.......

我希望自己唔會再咁容易俾人擊倒.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evianz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()