close

原本今日係平平無奇既一日。
點知Kathy一聲令下, 即刻搵資料.....下午茶既Buffet.....
最後朗廷同Mira揀左我最愛既Yamm......=)
$188一個人,等我講下有咩野食左同好唔好食啦.....

熱盤:
Laksa湯 - 頗酸加幾辣,食到一半收左手
Gyoza - 雖然係來貨,但都幾好食
三文魚 - 都唔算好老
Satay - 雞好過牛,牛真係好梳打粉
Samosa - 平平啦
蔗蝦 - 蝦膠彈牙但係冇咩蝦味
紅咖喱鴨 - 大驚喜,唔多骨,仲好入味

甜品:
我反而無食雪糕@@"
Cream Puff 隻Cream幾軟滑~
Brownie好有口感,Scone唔太乾身,Buttter Cream勁滑有牛油味
青檸Mousse直情係Coconut既變奏版
Siam Mousse 都係silk, Coffee 杯好有咖啡味,Jelly正爆全場
苦橙味mousse我唔識欣賞,另外Strawberry cup 我以為係飲得既@@"

之後行左K11同ISQUARE,原來I SQUARE地庫有Wine Tasting*
仲行左活方,見到孫生,仲見到傳說中最好味既蛋糕鋪同蘭芳園分店.....
行左Sogo再行星光大道,去左一個遊樂場度,玩滑梯、Swing、騎牛牛.....
好耐未試過笑得咁真,流得好多汗,而且......我又一証明左我愛挑戰自己.....

到左都會海逸既時候我塊面已經紅到想死....冇嚇親人呀呵~
孫小姐場Show我去唔到,張小姐要諗諗先
七點半準時開Show......我拎住塊祖牌作掩護....
以下係搞笑紀錄.....

A. 方生同張生我都會嗌~
B. 搜神之後七百年後,落差太大
C. COUSIN的GAG太爛 -> "除褲!"
D. 你瞞我瞞只有廿幾分,好慘@@"
E. Jason班Fans係......
F. Joey搜神、Eason、Jason、咩都係神
G. 你係咪買左十幾廿隻"Faith" Cd呀XDDDD
H. Yes i know @@" 張生好明顯忘詞啦
I. 可歌我竟然又嗌.....沙龍俾人收嘴><"
J. 你條裙唔好再短D.....「佢真係當首歌係自己GAR BOR」
K. 地球很危險.....係,香港都有咁既意外><"
L. 「最緊要佢唱得夠氣」「終於可以收全數啦」
M. Ivana 唱有了你全場靜晒.....
N. 如果我是陳奕迅成場拍手勁齊心....
O. 有冇得追呀,冇啦....
P. 打格仔/還拖格格....笑左。
Q.「我唔嗌,等下面D人嗌飽佢」
R. 我嗌方生張生,舉祖牌,但骨子裡係Tanya Fans
S.你要嗌好嗌啦......呀邊個有到.....
T.咦,人地仲想聽人「遊歷萬國」Ga Ma....(寒註:後來我地回程真係見到世界同萬國)
U.BOK其實佢係想同呀Kay唱.....
V.希臘女神,邊個希臘邊個女神先
W.點解學友唱歌成班人企@度GAR?
X.某人悶到訓左覺
Y.萬寧個妹妹仔呀))))))驚叫
Z.你需唔需要平安鐘呀XDDDDDD

一走見到成班徐子珊FANS擒車
Eason大聲蕃竟然有A貨.....

十一點八返左屋企,好開心,Thx Lord and Thx All=)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evianz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()